Jag är trist och jag vet det.

Tja! Min dag?
Well, vi börjar med skolan. Nationella i engelska gick helt okej, varken bättre eller sämre. Fick sedan veta att mitt betyg i idrott blir G, vilket var väntat. Lite ångest där när Olle sa att jag kunde lätt haft ett VG om närvaron hade vart bättre. Hehe.. Well, gjort är gjort och jag kommer som bäst få jobb på Hellbacka. Heja mig!
          Sedan drog jag på stan med Stinis och Susanna ett tag, vi åt glass, blev sugna på strips, köpte bearneisesås på Max och strips på McDonalds (eftersom Max bea är superdupergod och McDonalds är..det inte). Rätt som det var kom jag på att jag hade glömt min hund, så jag åkte hem, gick ut med dennadär och sedan dess har jag suttit här, framför datorn och kollat på diverse videoklipp. Bl a detta:




Killen är så jävla begåvad. Sångare, låtskrivare, producent, dansare, skådespelare, programledare, komiker. Han spelar piano, gitarr och trummor. Han kan beatboxa och rappa. Han är snygg. Oja. Schnygg.
          Schnyggelischnygg.

Heh. Ja, okej. Ehm, om vi ska försöka att ta oss ifrån ämnet och bara dra igenom snabbt vad som kommer att hända imorgon. Mamma och pappas kompisar från Uppsala kommer hit (ca 15 st) och det blir partajsing hos Nybergs. Mat och dricka antar jag. Kan bli jävligt trevligt. Annars ska jag bara chilla och plugga matte. Kanske tvätta mina skor som luktar död-apa-som-skitit-ner-sig-och-någon-har-hällt-gammal-ost-blandad-med-avloppsvatten-över-denne. Jävligt konstig ordföljd där, men palla.
          Imorgon är det dessutom matchdags för både Pool och United. Jag ber till Rafa (min version av gud) att Pool vinner och United förlorar. Nu ska jag gå och umgås med mina föräldrar. Kanske kolla på Så ska det låta. Äta något gott.
          Så, på återseende.

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0