En miljon idioter.


Jaha, nähä. Vad har hänt sedan sist?

  • JAG BLEV KLAR MED JOBBHELVETET!!!!!!!

  • En galen vecka i Benicassim med Stinax2, Susanna och Lovisa. Vi såg fantastiska band spela fantastisk musik. Vi träffade fantastiska britter och spanjorer. Vi snubblade på fantastiska tält. Vi åt fantastiska Lidl-baguetter till frukost, lunch och middag. Vi blev fulla på ljummen Lidl-öl och hemgjord Sangria. Vi gick och lade oss sent och vaknade tidigt. Vi hittade en förvirrad schweizare i Lovisas tält. Vi hittade en oöppnad ginflaska som vi drack up på en kväll. Vi brände oss i den spanska solen och åkte ändå hem med leenden på läpparna.



  • Veckan därpå blev det mer öl, fast på Uppländsk mark. Och med annat sällskap.

  • Helgen veckan efter spenderade jag i London med Stina. Vi gjorde hennes sista helg i Londres till en minnesvärd en. He-he.



  • Helgen efter det - det vill säga förra helgen - var det Reaggaefestival i Uppsala. Det var himla kul, trots sjukdom.

Nu är det den 10 augusti. Det är tio dagar tills jag fyller mina efterlängtade 20 år. Nästan hela sommaren har passerat och jag har haft svinkul so far. 

Just nu har jag sjukdom, men ska försöka duscha bort den, städa upp allt snorpapper och titta på lite fotboll ikväll. Sen imorgon ska jag börja göra det bästa jag kan av mina sista veckor i frihet, innan Universitetsstudierna sätter gång. Det blir litteraturvetenskap för mig i höst. Kan bli intressant. Kan också bli svindrygt. Ska bli spännande att se hur det blir i vilket fall.

Nu ska jag duscha och bli frisk. Hey!

/H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0