-You're creepy and gross! -You're mother is creepy and gross!


And it's officially Friday. Var svintrött för omkring fyra-fem timmar sedan, men nu när det fan är dags för att på riktigt sova, då går det inte.

Känner att jag är påväg att gå in i en pre-mature novemberdepression. Att en av mina roligaste somrar hittills håller på att ta slut samtidigt som jag ska börja plugga en jobbig jävla littaraturkurs med främmande människor, det klarar inte mitt asbergska jag av. På något oprioriterat plan känns det ändå kul, spännande och fräscht med något nytt, men äh, ah, jaja.

Fyllde tjugo i lördags. Bjöd hem vänner och vänners vänner på lite tårta och tequila. Hade himla kul, blev himla full och har himla ångest inför att nästa år bli tjugo-plus. 

Dagen efter hittade jag iaf en tom ölflaska i mikron. Slutsats: Jag har underliga vänner.

På måndag är det dags för första föreläsningen för året. Är, som sagt, inte jättetaggad. Har inte fixat all kurslitteratur och känner mig på det stora hela rätt bortkommen så fort jag sätter min fot i Engelska parken. Men jag har köpt en fin kalender i skinn iaf.

Äh, nu går How I Met Your Mother på sexan, så ska slå av datorhelvetet och försöka somna till rösterna av Barney, Marshall och kompani.

Tja.

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0