Dags att bli nykter.


Pinsam tjej. Blev alldeles för full i fredags. Det kan vara OK att bli så full på ett icke-offentligt ställe, men inne på Oasia är det strikt fucking förbjudet. Nej, från och med nu sätter jag en fyra-glas-regel för mig själv. INTE EN DROPPE MER!
          Dagen efter, när jag tog en "walk of shame" genom stan på jakt efter mat, så blev jag kallad slampa av en förbipasserande engelsktalande man. Han bara muttrade det lite surt för sig själv när jag gick förbi. Vad i helvete..? Nog för att jag såg förtäskig ut, men det är inte OK. Lika lite OK som att bli utslängd från Oasia.

Igår var jag mest bakfull.

Idag gjode först jag och Malin några ärenden på stan (haha) och sedan begav vi oss till ishallen för att spana in Vickylicious hockey-comeback som visade sig bli en succé, då hon utnämndes till matchens lirare. HELLZ YEAH.

Måste förresten bara lägga ut ett klipp här. Snubblade över det på Erik Nivas (journalist, Sportbladet) blogg. Klippet är från sista matchen från förra säsongen i la liga. Malaga hänger kvar i ligan efter ett oavgjort resultat mot Real Madrid.



Det är så jävla vackert bara. Kom inte och säg till de här människorna att fotboll bara är en sport. Dont you dare.

Nu är det alla hjärtans dag. Skulle inte ens vara värt att uppmärksammas om det inte var för att just den här dagen får mig att tänka på Steffy. Hon är den enda jag någonsin brytt mig om att fira den här jävla dagen med.

Dags att sova. Avrunda kvällen med Entourage. Typ. Hej.

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0