Fredrik Wikingsson, jag älskar dig.


Bara en självklarhet. Har suttit och sett på Boston Tea Party i snart en vecka. Oj, vad himla bra det är. Fredrik är nog urtypen för "min typ". Oförklarligt underbar bara.

Drar norrut om cirka fem timmar, till Nordmaling och min käre vän Amanda. Kommer tillbaka till staden där allt händer på söndag. Ska först in till samma stad och handla kläder på Monki. Kanske blir det en kavaj. Köpte årets första kavaj igår. Svart-vit, leopardmönstrad från H&M. Mumma.

Hatar människor som använder ordet "mumma". Fy satan.

Nej, nu måste jag skynda mig till bussen. Först måste jag dock bara klargöra en sak: Arcade Fire är ett av världens bästa band och "Wake up" är kanske världens bästa låt.



/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0