Satan i fucking gatan.


Blir fruktansvärt anti när någon jättehype-as och jag är överhuvudtaget inget stort Maggio-fan. Men titelspåret på nya skivan är fint. Himla fint till och med.

Idag är det måndag. Fyra dagar in i juli. För två dagar sedan ställde mor och far till med fest i Östhammar och jag lovar, ingen kan festa som mina föräldrar och deras vänner. Herrejesus, vad med alkohol det förtärdes på Stadshotellet i Östhammar under lördagsnatten. Men det var kul. Himla kul. Var svinbakis igår. Är rätt trött idag.

Nu är jag alldeles, alldeles snart helt klar med mitt arbete. Det enda som egentligen återstår är att hitta en framsida till boken. Sen är jag klar. Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Klarklarklarklarklarklar. Klaaar. Visst klingar det fint?

En exakt vecka till Spanien, Valencia, Benicassim och FIB. Måste köpa tält.

/H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0