Halv tolv en torsdagskväll.


Jag har egentligen redan tagit helg. Jag tror att jag aldrig någonsin gjort något vettigt en vanlig fredagsförmiddag. Men imorgon ska jag försöka ifrångå min dåliga vana och få lite saker gjorda och någa foton tagna. Måste också skriva ut biljetterna till måndagens Stockholmsderby Råsunda. Jag och Vicky ska dricka öl och skrika ramsor i Djurgårdsklacken tillsammans med hela Östermalm.

Sedan verkar det som att mina kommande veckor kommer att bli fantastiska. På tisdag åker jag och mor till snön och åker bräda. Torsdag 14/4 åker jag till Tyskland med far och handlar alkohol. Veckan därpå kan kanske innehålla en London-sejour och sedan är det Valborg.

Det låter ju helt fucking-tastiskt.

Om bara Liverpool kunde ta sig upp på en femteplats i tabellen, United åka ur Champions league och Zlatan säkra ligatiteln så kan vi kanske förklara April 2011 som världens bästa månad någonsin.

/H.

Kommentarer
Postat av: amanda

låter great utom att du MISSAR MIN FÖDELSEDAG buuh hahah

2011-04-07 @ 23:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0