Snart är det sommar.


Hallådär! Idag är det den andra mars. Det har varit en dag fylld med vår och hopp om en ljusare framtid. Bokstavligt talat, alltså. Dagarna är ljusare, nätterna är kortare. Snart är det sommar.

Eller inte. Men låt mig vara. Snart är det sommar.

Så, what's new? Nästan inte ett dugg. Har hoppat isländskan, den drog livslusten ur mig. Annars jobbar jag i veckorna, super om helgerna och ägnar söndagarna åt att ha panikångest. Allt är som vanligt.

Liverpool
förlorade mot West Ham. Pinsamt. Men Suarez. Love the kid.

Hittade på den brittiska Skins/Heroes-hybriden Misfits igår och har idag sett klart båda säsongerna. Lite over the top, men det har inte hindrat mig förut. Snarare tvärtom. Iaf, ah fookin luv it. Speciellt han. Nathan.



Om jag fick välja tre vänner i hela världen, fictional or non-fictional, så skulle det vara Chris (Skins Series 1&2), Cook (Skins Series 3&4) och Nathan. Jag skulle leva hårt, ha jävligt kul och dö ung.

Nej, nu ska jag ägna mig åt lite fildelning. Sedan ska jag äta min fruktsallad, kolla på lite Prison Break och sova så gott. Jajemen.

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0